Minnosbir_Anne Devaaaa inanirmisiniz tam tamına 8.ayima girdiğimde kilo almayaa başladım ve bende tedirgin olmuştum bebeğimde benimde sağlığım gayet yerindeydi doktor çok hareketliyseniz almayabilirsiniz sağlığınız gayet iyi dedi bana şuandada durduramıyorum🙈😂
Devaaaa Minnosbir_Anne maşallah ne güzel benimde çevremdeki insanlar bu aylarda alınca tedirgin oldum açıkçası
lunam Devaaaa kişiden kişiye göre değişir aslında, hiç sormadım o yüzden. Ben 18.hafta civarı almaya başlamıştım.
guzel_anne1 Devaaaa Normal tabi ki ben 22 haftalık hamileyim sadece 1 kilo aldım daha ☺️ Hatta çok güzel bir şey almamanız bence siz almayın bebek alsın hep ☺️
Sultanee Devaaaa Bende şuan 13+0 doktorum 3 ay kilo almamı önermedi. Yoksa boyum170/74 kiloyla hamile kaldım. 13 hafta olana kadar 72 ve aç karnına 71 kiloyum. İnşallaj böylr devam ederim. Endişelenecek bişey yok bence sevinmesilisin😄
SevimlimX Devaaaa ben 17. Haftamdayim kilo alamadım bulantı kusmadan dolayı eğer vitamin alıyorsanız sorun yok
Zpy Devaaaa doktorun bunun normal olduğunu söylemedi mi zaten ? İlk 3 ay ekstra kaloriye ihtiyaç yok kilo alınmıyor ki , 20 deyim yarım kg fark var tartıda bebek 500 grama yaklaştığı için muhtemelen gereksiz kalori alıp kilo almak zorunda değilsin
Zpy Devaaaa söyleyecektir o zaman🙂 bende sürekli kilo almadım diyordum ama genel olarak fazla kilo alımın psikolojik olduğunu söylüyor gerçektende benim iştahım her zamanki gibi 6. Aydan sonra alacakmışım sağlıklı beslenin bebek sağlıklı olsun 15-20 kilolara gerek yok🌸