Devaaaa Merhaba kızlar şuan 14+3 haftalık hamileyim ama hic kilo almadim. Bu durum normal mi? Düşünceniz nedir??
Kubra-U-K Devaaaa normal bence bende almamıstım. Ben 20 lerde almaya başlamıstım doktorumda öyle demişti zaten. Kişiden kişiye değişiyor tabi.
mammaaa33 Devaaaa acil toplanacağımız konu kilo alıp almamanız mıydı 😂😂 ilk 3 ay almamak normal zaten
Minnosbir_Anne Devaaaa inanirmisiniz tam tamına 8.ayima girdiğimde kilo almayaa başladım ve bende tedirgin olmuştum bebeğimde benimde sağlığım gayet yerindeydi doktor çok hareketliyseniz almayabilirsiniz sağlığınız gayet iyi dedi bana şuandada durduramıyorum🙈😂
Deletedmom727271 Normal hatta iyi birşey 24 haftalığım bende daha almadım hiç az almak her zaman daha iyidir
Kubra-U-K Devaaaa endişelenme sonra almaya baslarsın hatta ilk haftalarda ben 3 4 kilo vermiştim onları geri aldım sonra yavas yavas arttı kilom suan 30 haftalıgım 6 kg aldm toplamda 😂
Deletedmom727271 Devaaaa karnınızın belli olması için daha erken bebek kilo aldıkça büyüdükçe karnınız büyür buna da daha var. Diğer iyi olan şey ise 30.haftadan sonra kilo çok alınıyor ağırlaşmak inanın çok zor hareket etmeniz bile zorlaşır.
Deletedmom727271 Devaaaa yok yok inanın çok iyi bişi doktorlar bile ne kadar az alınırsa o kadar iyi diyor. Daha çok başındasınız illa ki alırsınız :)
Kubra-U-K Devaaaa evet ama benim bi karnım var suan son haftalarda daha da alırım tabi bide ödem falan olur ama tadını cıkarıyorum hamileliğin napıyım 😂