Devaaaa söyleyecektir o zaman🙂 bende sürekli kilo almadım diyordum ama genel olarak fazla kilo alımın psikolojik olduğunu söylüyor gerçektende benim iştahım her zamanki gibi 6. Aydan sonra alacakmışım sağlıklı beslenin bebek sağlıklı olsun 15-20 kilolara gerek yok🌸