Canan1 Pemberuya birde sağlık ocağında mı vermiştiniz kanı direkt olarak alınıyor mu önce doktora falan görünüp o mu yönlendiriyor sağlık ocakları her gğn kan almıyor ve sabah erken saatlerde alıyor diye biliyorum da
Pemberuya Canan1 Evet bu şekilde çıktı benimde ama ilk önce kan sonucunda öğrendim ben🙈şok oldum pek beklemiyordum:) eve geldim test yaptım pozitif gördüm😍
Blgn02 Canan1 biraz bekle 4haftalik vardır gitsen de ne kese ne bebek görünür ama hamilesin o kesin kan tahlili içinde Perşembe git derim ağır şeyleri alma dikaet
Kbra1937 Canan1 bu durumlar da biraz dayanamıyoruz hak veriyorum bende zor bekledim geçmesini yine dayanamadım 2 gün gecikti yaptım 😌 cok şükür direk pozitif çıktı yarın doktora gideceğiz kaç haftalık öğreneceğiz insallah sende güzel haberler alırsın 🤲
Kbra1937 Canan1 kana geçmiş ki idarin da çıktı bence vermeni öneririm en azından şüphen kalmış olur ortadan icin rahat eder 😌
Karairem001 Canan1 hamilesin hayırlı olsun canım bendede öyle olmuştu bende hastalanmama 1 gün kala yapmistim
B-Y94 Canan1 hayrı hayır hemen ver canım nicin bekliyorsun kaç haftalık olduğunu tahmin ediyorlar kız ben koşa koşa gittim akşam saat 8 de 😂😂 eğer beta hormonun 1500 ve üzeti ise zaten 5 6 haftalıktır kese görünür 🥰
Papiiii Canan1 aynen canimm eger pozitiv vickarsa kan testi verr daha sonrasındada doktora gidersin zaten
Melek2424 Kızlar adetim iki gün oldu biteli erken gebelik testi yaptım biraz önce iki çizgi oldu beş dakika içinde biri tam biri silik ama oda görünür durumda 😳
Sumeyye_066 Melek2424 benim durumumu yaşıyorsun bende aynısını gördüm 2 gün sonra gene test yaptım aynı silik vardı 3 gün sonra gene yaptım aynı en sonunda gittim kan testi verdim 186.17 çıktı beta 🥰