Canan1 yani simdi ne diyeyim bilemedim soyle söylim tesyi erken yapmissin.Normalde adet gecikmesinden 1 hafta sonda yapman gerekir.Acikalama icin soyle soylim adet doneminde ve adete yakin ha birde yumurtlama donemi zamanlarindaa test yapilmaz cunki hamile olmayan birinde bile hcg hormonu salgilanir artis yapar bu zaman test yapinca yanlislikla silik cika bilirr ve biz buna aldana biliriz sonu hüsran olur.Ama kimisinde boyle olmaz nadirende olsa silikle evet hamile kalinir.Asla umutsuz olma umarim hamilesindir amacimda sadece dogruyu gostermek.Sen adet 1 hafta gecikirse yap.Kendi basima geldiginden soyluyorum.Ben adetim 2 gun gecikince yapmisdim kipkirmizi 2 cizgi cikti hamileyim sandim seninkinden daha cok cok daha koyuydu ayni tonlu 2 cizgiyle gitdim hamileyim diye bir bakdilar hamile degilimm degerismede cikmadi zaten.Doktor bana boyle acikalamasini verdi dediiki adet sirasi yapilmaz beklemelisinn emin olmak icin taç 1 hafta gecikmesini bekle.Ben zaten domtordan gelir gelmezde adet oldum.O yüzden canim amacim sadece dogruyu gostermek hevesini kirmak degil insAllah hamilesindirr.Ama sen büklersen daha iyi olur.Ben öbür ayi hic tedt filan yapmadim adetim 1 hafta gecikince test yapdim gitdimki degerim 2440 ve hamileyim