Mihriballim _ozlmm kötü olmaz mı evlat candan can sonuçta inşaallah bu sefer öyle olmayacak Allah’ın izniyle yüreğinizi ferah tutun 🙏 o korku o yaşanmışlık unutulmuyor ama hep pozitif düşün Allah’ın izniyle bu sefer güzel olucak
_ozlmm Mihriballim evet bende hep pozitif düşünüyorum mümkün oldukça aklıma kötü birşey getirmiyorum 🙏🏽
Mrv135 _ozlmm Biz de yaban mersiniyiz 7+5 🥰 Bugün kalp atışı için randevumuz var, inşallah sorunsuz geçer🙏
_ozlmm Mrv135 maşallah 🧿 inşallah hamileliğin boyunca ve sonrası hiç sorun ile karşılaşmazsın kuzum 🙏🏽
Aysglsoydan _ozlmm bende 5+2 deyim ayın 22 sinde randevum var dediğiniz gibi zaman hiç geçmiyor sanki heyecanlı bi bekleyiş var 😊
Sabibo Aysglsoydan aa bizde 5+1deyiz ve ayın 22sinde randevumuz var, Allah sağ salim kucağınıza almayı nasib etsin
Sumeyye_066 Aysglsoydan inanmiyorum bu kadar tesadüfe benimde 22 sinde randevum ilk defa gidecez bakim 🥰😀
Minik_anne0 _ozlmm Bugün geçtim çiftli sayılara☺️Gerçekten zaman geçmek bilmiyor ya 10 haftalık olduk elhamdülillah🤲🏻🌸
Deniz97 _ozlmm bende bugün 5+0 oldum canım aynı gün ilerliyoruz demekki senin belirtilerin neler benimde 1 dış gebeliğim var korkuyorum bu sefer dış gebelik değil ama gene hep bi korku var içimde 🙏❤️🤲🏻
_ozlmm Deniz97 göğüslerim aşırı hassas 😞onun dışında bi şikayetim belirtim olmuyor senin belirtilerin neler
[silindi] Bezelyeyiz biz de 6+2 İlk kontrole 5+5 te gittik keseyi gördük ama kalp atışı ve bebeği görmek için iki hafta sonra çağırdı ☺️
_ozlmm [silindi] maşallah 🧿 bende inşallah gittiğim görürüm ve sağlıklı olduğunu duyarım çok çok amin :) hepimizin bebekleri inşallah sağlıklı olur 🙏🏽🧿