_ozlmm Deniz97 göğüslerim aşırı hassas 😞onun dışında bi şikayetim belirtim olmuyor senin belirtilerin neler
_ozlmm [silindi] maşallah 🧿 bende inşallah gittiğim görürüm ve sağlıklı olduğunu duyarım çok çok amin :) hepimizin bebekleri inşallah sağlıklı olur 🙏🏽🧿
Asivemavi _ozlmm bende 5+0 canım Dr gitmedim daha kese ve kalp atışı net olmasın için 6.haftayı bekliyorum inşallah kese görür kalp atışını duyarız 🤲 sen kese için gittin mi peki Dr heyecanla beklemedeyim bende sabırsız oluyor insan bu zamanlarda
Minikle _ozlmm ay bizde mercimek olduk bugun 5+0 sağlıkla büyüsünler inşallah perşembe randevum var ultrasonda görünürmü acaba
Sabibo Aysglsoydan aa bizde 5+1deyiz ve ayın 22sinde randevumuz var, Allah sağ salim kucağınıza almayı nasib etsin
Sumeyye_066 Aysglsoydan inanmiyorum bu kadar tesadüfe benimde 22 sinde randevum ilk defa gidecez bakim 🥰😀
Mrvll _ozlmm hayırlı olsun 🍒 bizde bir ara mercimektik şuan ne ara 34 haftaya girdik bilmiyorum zaman hızlı geçecek hazır olun 🐣