Benimde çok uyuşuyor 37. Haftadayım. İdrarda protein kaçağı olabilir diyip test yaptı doktorum ama birşey çıkmadı normal dedi magnezyum ve kalsiyum verdi ama geçmiyor ya. Egzersizleri varmış onları yapıyorum ama yine de geçmiyor bazen iki elimde Birden oluyor. Az kaldı sabret diyorum kendime inşallah Doğumdan sonra hemen geçer 🙏🏻🙏🏻