kahvesever__ hamile olduğumu öğrenmeden bir hafta önce sinir sıkışması (Karpal tünel sendromu) olduğu İçin ameliyat dedi doktor iki elime de hamilelikten dolayı ameliyat olmadım sürekli medikal bileklik takıyordum ama artık bileklikler bile fayda etmiyor gece uykumdan uyanıyorum naparsam yapayım geçmiyor doğumdan sonra eski haline dönermiş ebe öyle demişti bana da ama doktora söyle ilaç veriyorlar demişti ben ilaç taraftarı değilim diye istemedim daha 2,5 ayımız var bizim de 🤷🏻♀️