kuzeymm benim durumumda aynı. 26 haftalık hamileyim bir aydır ellerimde ağrı uyuşma oluyor. Parmaklarım bükülmüyor bazen takılıp açılmıyor 😔 benim doktorum da karpal tünel sendromu büyük ihtimalle dedi. Doğumdan sonra geçiyor dedi. Atelin faydası oldu mu benim doktorum da ilerlerse atel kullanabilirsin demişti. Cumartesi gittiğimde bir daha soracağım. Her geçen gün sanki daha çok artıyor