Etkilenirim doğum korkum oluşur diye hicbir hassas içerik yazan etkilenenler okumasın yazan postları okumamaya gayret ediyorum.Ama yalan yok birkaçına bakmıştım.Cok üzgün acısını paylaşan üzüntüsünden feryat eden insanlar gördüm o kişi icin dua ettim mesela Rabbim acısını hafiflersin diye ve genelde de korkarım diye girmemeye çalışıyorum ama;hicbir zaman bu postlar neden var ?neden burada paylaşılıyor Kİ gibi bir düşüncede bulunmadım.Bu platform belki kurallar çerçevesinde oluşturulmuş,insanların düşünceleri dikkate alınmış ve etkilenmemeleri sağlanması icin başlıklar özenle değiştiriliyor.Hicbir zaman insanların acısını paylaşması bana batmadı insan olana da batmaz,batmamalı.Yazdıklarınıza verilen cevaba bakıyorum cok iyi anlıyorum bebegini kaybedenlere lafım yok falan yazmışsınız ama kendinizle çelişiyorsunuz o zaman onları anlamayacağıniz bir acı yaşamış insanları bu gereksiz post ile üzmeyin derim.Burada seks,korunma yöntemleri,kocasının kaynananasinin derdi,görümcesini döven,seven,ağlayan,Gülen,mutlu olan,kocası vefat eden binlerce post gordum.Hepsine yer verilmesine izin verilen bir platformu yargılamak yerine,tek tek insanlara burada laf yetiştirmeye çalışacağınıza tek tuş ile “sil”yapın ve çıkın bence.