Busraaydiiin1 bebeğini kaybetmiş insanlar bunlar ya ne demek birbirinize olumsuz şeyleri anlatıp teselli bulursunuz? Bu nasıl bir üslup nasıl bir saygısızlık nasıl bir acımasızlık? Yukarda kaç kişi yazmış ben de yaşadım anlatmak içimi dökmek için yazdım diye? Sizin hiç mi derdiniz tasanız olmadı? Hiç mi bir yabancıyla oturup saatlerce konuşmak derdinizi anlatmak veya ne bileyim bir kader arkadaşı bulup konuşmak istemediniz? Bencilsiniz ayrıca insanların kaybettiği bebeklerine “olumsuz şeyler paylaşıp birbirinizi teselli edin” diyip üstüne gülücük koyacak kadar acımasızsınız. Umarım siz de böyle bir acı yaşamaz, derdinizden delirmemek için konuşacak bir Allah’ın kulu aramazsınız ha eğer ararsanız da az önce acısıyla dalga geçtiğiniz kadınlar teselli ederler sizi çünkü onlar siz değil.
PrensesiimmM uğraşmayın Allah aşkına ya Allah sabır versin size de sinirlendiğinize değmez.