Busraaydiiin1 Ben 6,5 aylık bebeğimi kaybetmiş, sonrasında kimyasal gebelik yaşamış ve bir süre gebe kalamamış bir anne olarak yazıyorum. Sen de kendi çapında haklı olabilirsin, çünkü sana herşey güllük gülistanlık sanıyorum. Umarım toz pembe yaşadığın gebeliğin güzel şekilde sonlanır. Çünkü yaşadığın zaman etrafın saçma sapan tesellisi, seni anlayan kimsenin olmaması, tek senin başına gelmiş gibi bir his, duvarların üzerine gelmesi gibi bir sürü sorun yaşamaz ve çıkış yolu aramaya çalışmazsın. Tek derdin eşinin pubg oynaması olsun. Ne desek anlamazsınız çünkü, biz burada size olumsuz gelen ve etkilendiğiniz olayları yaşamış anneler olarak 3,5 kişi kalmaya ve dertleşmeye razıyız.
Ben de bıktım sadece kendinizi düşünmenizden hayat size hep toz pembe gelsin ve inşallah bu durumları yaşamayın..