Busraaydiiin1 bu kadar herşeyden etkilenen bir insansaniz o zmaan TV izlemeyin,internete girmeyin,haberlere bakmayın dizi film izlemeyin zira buralarda çok daha vahim durumlarla karşılaşmanız çok normal.sizin hayatınız gül bahcesimi camdan kafeslerde mi yasiyorsunuz hayatin akışı icersinde güzel olaylar olduğu gibi elbette kötü olaylarla tecrübelerle de karşılaşacağız belki bir yakinimizin başına gelecek belki bizim başımıza gelecek bu hayattı herşeyden emin olarak yaşayamayız.birda kötü tecrübesini veya kaybıni paylaşan insanın nasıl bir durumda olduğunu nasıl süreçten geçtiğini bilemeyiz evet doğumda bebeğini kaybeden anneler var evet düşük yapan anneler var onlar anlattıkça paylaştıkça belki acısı azalacak belki banada tecrübe olacak mesela enfeksiyondan bebeğini kaybeden anne ben dikkat etmedim siz dikkat edin diyor uyarıyor belki bir kişiye yol gösterdi bilemezsin.