Eliferimm iki_melek_annesi Ne kadar güzel Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💗🙏inşallah bizde o süreçlere kadar geliriz geceleri gözüme uyku girmiyor ya birşey olursa diye
iki_melek_annesi Eliferimm Allahın izniyle birşey olmaz aklına kötüyü getirme, nasibi varsa zaten o sana sımsıkı tutunur Meryem suresini Yusuf suresini sürekli oku dinle
iki_melek_annesi Eliferimm Bu arada geceleri uyu uyu, son haftalarda gece uykusu falan yok elimde maden suyuyla geziyorum tadını çıkarın hamileliğin
SevimlimX iki_melek_annesi masallah Allah kucağınıza almayı nasip etsin Önceki dusuklerde kullandinizmi iğne aspirin
iki_melek_annesi SevimlimX Yok kaç doktora gittim hiçbiri de vermedi, bunda iyi Bi doktor buldum hamile olduğumu öğrenince hemen başlattı doktor doğum yapacağım güne kadar kullanacakmışım hayırlısıla hepimiz kucağımıza alalım inşallah
Eliferimm iki_melek_annesi inşallah Rabbim hepimize sağlıklı sonuna kadar giden gebelik sonunda da sağlıklı bebekler kucağımıza almayı nasip etsin
SevimlimX iki_melek_annesi ben 2 aydır kusuyorum kesintisiz şimdi yine çıkardım hem endişe hem bulantı kusma zor geçiyor daha tadını cikaramiyorum
Eliferimm iki_melek_annesi Tavsiyenize uymaya çalışacağım inşallah bende o zamanlara gelirim de bende elimde maden suyu ile gezerim 😅🥰
iki_melek_annesi SevimlimX Bulantı için prilam diye hap var kullanıyorsundur belki çok rahatlamıştım onu kullanınca
SevimlimX iki_melek_annesi hiçbir işe yaramadi bende pirilam Dr zofer yazıyım dedi onuda ben istemedim kötü şeyler duydum ilaç hakkında Pirilam yinede içiyorum azda olsa etkisi oluyordur ama günde.bir sefer çıkarıyorum yinede
iki_melek_annesi SevimlimX Gece yatmadan iç gündüz iyi oluyor ilk aylarda bulantı kusma oluyor zaten sabır😊
SevimlimX iki_melek_annesi bebek iyi olsunda önemli değil ama gerçekten çok zor yaw bir hafta sonra 4 bitecek Allah nasip ederse
VEYASS Bende 3 düşük yaptım son düşüğümde sabah akşam oxsapar iğne ve 150 lik ecopirin kullanmama rağmen şimdi tekrar hamileyim günde bir iğne bir ecopirin kullanıyorum inşallah herkesin ve benimde Rabbim sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayi nasip eder
Deniz_moms SevimlimX bende her ikisinide kullanıyorum ama 36 . Haftaya girdim doktorum coraspini bıraktırdı iğnenın 24 saat etkisi varmış ama coraspin kanama yapabılırmış acil bı durumda
NuR_01 Minnakkurabiyeveannesi27 Benim hamileliğimi öğrendiğimde kahrevengi lekelenmelerim vardı doktorum progestan başladı iyi gelmişti geçti lekelenmelerim dün enox iğne ve coraspirin başladık lekelenmelerim arttı koyu kahve lekelenmeler gelmeye başladı onlara başlayınca mthfr a1298c heterozigot pıhtılaşmam
Minnakkurabiyeveannesi27 NuR_01 aslında çok fazl ağır bir pihtilasmaniz yok sadece aspirin yada sadece iğne kullansanız yeterli olur bence Allah korusun çok fazla kan sulanması da düşük yapmanıza sebep olur bilginiz olsun