NuR_01 iki_melek_annesi İkisini iğne ve hap kullanmaya başladığında koyu kahve lekelenmelerin olmuşmuydu
Minnakkurabiyeveannesi27 NuR_01 aslında çok fazl ağır bir pihtilasmaniz yok sadece aspirin yada sadece iğne kullansanız yeterli olur bence Allah korusun çok fazla kan sulanması da düşük yapmanıza sebep olur bilginiz olsun
NuR_01 Minnakkurabiyeveannesi27 Evet daha önce doktorumda demişti hafif derecede die ama bu doktor ikisinide başladı bende söylemek istiyorum biri yeterli olmazmı die ikisinide kullanınca lekelenmeler arttı yoksa geçmişti çok teşekkür ederim rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻
Minnakkurabiyeveannesi27 NuR_01 amin canım inşallah ama birini birakmani tavsiye ederim en kısa zamanda doktorunla görüş