SevimlimX Ben de bugün itibariyle 6+3 tüp bebek ile hamileyim 3 gün önce bebeğimin kalbi atmaya başlayınca doktorum aynı sizin gibi 4000 oksapar+coraspin başladı dün kanama geldi az bir miktarda hemen hastaneye koştum doktorum muayenede kese etrafında kanama oluşmuş dedi bebek iyiydi kalp atışını dinledik atıyor kanama kesildi, ben de kan sulandırıcılardan şüphelendim çünkü bu zamana kadar lekenme dahi olmamıştı doktoruma söylediğimde asıl bırakırsak bebeği kaybederiz dedi bol bol istirahat ediceksin dedi bende öyle yapıyorum bebeğim Allaha emanet ama çok korkuyorum ya kalbi durur ona bişi olursa diye aklım hep orda