Tuba0701m Gulcingezer 11 gun gectı cnm yumurtlama nın bir gününü. Degerlendırdık bu ay benım nöbetlerım sayesınde:(
Gulcingezer Tuba0701m saglik olsun belki tutsr belli olmaz bi 3 4 gun daha bekle tekrar test yap bazen bir kerede tutuyor bazen 10 kere olsa da tutmuyor :(
Patito__ Tuba0701m belirtilerniz bence uyuyor hamile olabilirsiniz cikmasi muhtemel ama en azindan 4 gun kala yaparsanz dha ii olur cnku bukadar erken cikan nadir Gogus uclriniz agriyorsa ve damar belirginleşmesi varsa ihtimal dha ck olablr
Tuba0701m Gulcingezer inşallah tutar canım :( sabırla beklıyorum. Hayırlsı olsun inşallah duanızda banada yer verin😓
Gulcingezer Tuba0701m her zaman anne olmak isteyenlere dualarim onlarla ve kendime de ;) ins en kisa zamanda en hayirli zamanda anne olurz🙏🏻
babymoomss Tuba0701m ayy beklemedeyiz içim içime sığmıyor ikide bir diyorum acaba test yapsam mı korkuyorum yapmaya sen yaptın mı canım 🌸
Canan1 Kızlar testime bakar mısınız bat 13 şubattı normalde 1 gün geçti bu testlerde yanılma payı olur mu https://imgyukle.com/i/EoKDmY
Bebegim0101 Canan1 kolay kolay yanilma olmaz cunku net 2.cizgi var hayirli olsun bi kan testi yaptır en guzeli
minnakkiz_ Tuba0701m Bende adetten önce yaptım Negatif çıktı Bence bekle bende bekliyorum Hayırlısı Bakalm