Benimde 7 günüm var dün akşam sigara kullanıyorum varsa eğer bırakayım belki çıkar diye bir Ümit yaptım kocaman bir tek çizgi gördüm daha erkendi tabi yapmam için düşünmeyin stres yapmayın diyorlar ama insana gün geçmiyor resmen 😊 bende şimdi adet günümü bekliyorum çok içinde kalacaksa sende yap eğer gecikirse adet gününde tekrarlarsın bence 😊