Tuba0701m canım tabikide cıkmaz daha yumurtalaman yeni bitmis.Emin olmak istiyorsan sabretmelisinn adet gecikirse tam bir hafta yada 10 gun sonra yap en neti budur ve en dogrusuda budur.Adetden once ve yumurtalamadan hemen sonra yapilan testlerde silik cikma ibtimali var ve bu kandirici birsey cunku bu zamanlafda zaten hamile olmayan birinde bile hcg hormonu artis yapar hu yuzden adetden once adet zamani yumurtalamadan hemen sonra test yapilmaz.Allah vermisse bebek ordadir yoksada yokdur sabr et dua et insallah adetin gecikir ve hamile aklirsin.Negativ gormekden korkuyorum demissin birde zaten gorucegin baska ne ola bilirki canim cunku cok erken?Maksimum silik cikar oda hamilelik siligi degildir.O yuzden bekle bitanem.Ha o agri batma filanda normall yumurtalaman bitmis adet zamanina yaklasiyosun ola bilir boyle seyler merak etme canim