TnE_ Yusufkerem benimde ağrım yoktu normalde doktorum hiç mi yok dedi ya 2 cm açılman var demişti. Sanırım hissetmiyorum nst de güzel demişti o gün bilemedim :)
Yusufkerem @TnE_ ne güzel ağrısız sancısız dogumunuz olur inşallah dedikleri bu olsa gerek😊 açılmanız varsa destekleyin sıcak duş ,squat, pilates ,hurma , korunmasız ilişki öneriyorlar
tugbactlkya esredn Benim ilk gebeliğin egzersiz yapınca belki biseyler olabilir yani açılma felan takip ettiğim hamile pilatesi yapan kadın var melikeyoga diye instagramda istersen yap bi hareketlerini insanlar genelde yapıp doguruyormus attıkları mesajları felan paylasiyo denemekten bisey olmaz
esredn tugbactlkya Ben 37 den beri egzersiz öncesinde de yoga yapıyordum. Yani bilimsel olarak hiçbir etkisi yok aslında ben bu konuları çok araştırdım. Psikolojik olarak rahatlama sağlama dışında doğumu başlatan hiçbir etkisi olan bir yöntem tok maalesef.
Bihteryc Elyesa_annesi duzensiz bir adetiniz olabilir mi mumkun degil cunku. Ilk beta hcg degeriniz kac haftalik gosteriyorsa bebegi o kadarliktir. Ya adetletiniz duzensizdi ya gec dollendi yada regli dongunuz uzun 35/40gun gibi..
Elyesa_annesi Bihteryc evet düzensizdi ama bu kadar fark eder mi daha doktoruma göre 40 bitikten sonra 2 hafta bekleyebilirmişiz korkuyorum bu sefer bebeğe birşey olur diye çünkü her zaman bakmıyorlar 2 haftada bir bakıyor
Fasulyem2 esredn bebeğiniz kaç kilo ?Özeldeysen epidural alabilirsin normal doğum sırasında. Benim kendi sancılarıma suni de eklediler sancın oluyor tabii kolay diyemem ama dayanma gücünü de veriyor rabbim bebeğinin sağlığına odaklanıyorsun o sırada Allah yardımcınız olsun 🥰
esredn Fasulyem2 özelde olacak evet. Bebeğim 3500 idi ama biliyorsunuz yanılma payı var bu kilo ölçümlerinde. Sadece fikir vermesi açısından bakılıyor. Yani doğarsa 3 kg üatünde olacağını biliyoruz. 3200 de olabilir 3600 de.
Bihteryc Elyesa_annesi o haftalarda ben ayda bir gidiyordum sizi iki haftada bir çağırmış ama içinşze sinmiyorsa haftada bir gidin kontrok randevuları yazdırın. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Kötü düşünmeyin kötüyü çağırmayın
Fasulyem2 esredn 4 kiloyu geçmemiş o yuzden korkmayın kolay olur doğumunuz insallah egzersiz yapın cinsel ilişkiye girin belki gerek kalmaz suniye
Yusufkerem @kivirciginannesi İnşallah teşekkürler, araştırma hastanesi olduğu için sabit bir doktor yok değişiyor sürekli
Zeynepty esredn Bende 39+1oldum sancım yok bakalım doktorumda 40a kadar gelmezse suni sancı verelim dedi riske atmayalim dedi
esredn Zeynepty hayırlısı olsun hakkımızda. Ben de hala tık yok bu gidişle yarın gece suniyi alacağım.🤷