Dün yazmıştım buraya hafif ağrım var diye sonra benim suyum geldi birden ağrılarım başladı hastane uzak sancilari arabada çektim resmen gittigimde 5 cm açıklık vardı 40 dk sonrada doğum oldu ama ağrılarım çok şiddetliydi ama bebeğin çıkma anı herşeye bedel o zman hersey bitiyor rahatlama geliyor gerçekten