@kivirciginannesi Bende ssvd istiyorum bugün kontrolüm vardı sancım 100 lerde çıkıyordu ama açılmam yoktu öğlenden akşama kadar alttan 3 kere muayene ettiler açılma hala yoktu ama nst de hep sancı çıktı ,yatış verdiler ama kalmadım imza atıp çıktım hastaneden,çevremdeki herkes özellikle eşim riske atma sezeryan ol bitsin diye tutturdu,ama ben normal istiyorum ,ilk doğumum sezeryandi ve çok zor geçirdim ameliyattan korkuyorum, inşallah bende ssvd yapabilirim evde sancilarimi karşılıyorum,sıcak duş pilates,squat bakalım ilerleyecek mi