esredn Çok korkutucu şeyler anlatıyorlar evet sen herkes gibi olmak zorunda değilsin kendini kötüye odaklama sakın öyle düşünme korku panik yapamam diye doktoruna güveniyorsan onunla rahatsan hiç bir problem yok o sancılar o kadar güzel sancı Kİ kolay kolay yaşanmıyor asıl annelik duygusu hissiyati o zaman yasıyorsun hemen doğuyor anlamıyorsun o bütün sancıları unutuyorsun anlatılamaz bi duygu duanı et yeter sakın stres yapma bence kulak asma kendi hikayelerini anlatanlara sen rabbime sığın yeter herşeyin başı stres biliyorsun 🌸