Bugün itibariyle 39+6 son 1 gün tık yok. Doktorum maksimum 40+3 e kadar bekleriz demişti ama son muayenede gün belirledik. Pazar gecesi yatış yapacağım fitille doğumu başlatacaklar gerekirse suni sancı ile desteklecekler. En çok korktuğum şey sezaryen sonrada suni sancı idi. Sanırım suniyi alacağım çok korkuyorum beni ne bekliyor😔 gözüme uyku girmiyor 2 gündür.