Bende tüp bebek yoluyla hamile kaldım.Son adet tarihim 5 ocak.Buna göre 5+4üm bugün.Perşembe günü kontrolüm vardı doktor 6+1 dedi.Bu neye göre hesaplanıyor.beta değerlerim 290-923-2130 çıkmıştı keseyi gördüm bu perşembe tekrar gideceğim inşallah kalp atışını duyarım