Kızlar merhaba 4+5 im bugün gittik ne kese ne bebiş görülmedi hem alttan ultrason hem de normal ultrason yapıldı ikisindede göremedi doktor 2 hafta sonrasına yani 10 marta gün verdi tekrar gidecez inşallah kese oluşmuş içine de yavrum girmiş olur 🙏😘❤️🥰 o kadar ağladım Kİ tüm gün 😞