Herkese merhaba, tüp bebek anne adayları bana yardımcı olabilir mi? :) Ben dondurulmus embryo transferi oldum. 21 Ocak günü transfer oldum. 4. Gün embryosu konulmuştu. Perşembe günü sabah değerim 17351 idi. Keseyi gördük alttan muayene etti ancak henüz bebek yok içinde dedi. Tam 6+0 haftalık dedi. 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı. tüp bebek hesaplamasina göre bugün 36. Günüm. Doktorun söylediğine göre 44. Günüm anlayamadim ben bu işi 🙄🙄