Svvl34 13-rayne-06 Ayyy benimde aynı son adet tarihim😊şuan 5+2 yiz. Ben daha gitmedim haftaya cumartesi gidicem dr a. 6+2. Olmuş olacak inşallah kalbinin atışını duyarım 🙏🏻 Seninle aynı zamanda doğum yapıcaz Allah nasip olursa.. 😊
Elayfers gnlce merhaba benim de 4+2 de 127ydi bazılarının çok yüksek bazılarının düşük çıkmasının bi nedeni var mı acaba ikinci hamileliğiniz sanırım benim ilk o yüzden belki bilginiz vardır, sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun bu araca 🌸
gnlce Elayfers ilkinde 4+6 da 791 çıkmıştı .Düşürdüm onu.bunda 2991.Ortalama değer aralığındaysan düzenli artıyorsa sıkıntı yoktur bence
NurberaMom 13-rayne-06 benim de son adet tarihim 6 Ocak ama ben embriyo transferi olduğum için sanırım 173-463-1011-2946(bugün) sırasıyla beta HCG degerlerim böyle çıktı Salı günü randevum var ,🥰
13-rayne-06 NurberaMom benimde salı günü randevum var canım ama değer düşük olunca insan korkuyor 🥺🥺 gerçi ben bir kere kan verdim ama
miniktirtilim RabiaNur2 yarin 5 haftalik oluyor benimde canim ama ben 2. Beta icin kan vermedim doktorlarin grevi randevu iptalleri derken. Pazartesi vericem. Adetime 4 gün kala 97 cikmisti beta umarim artmistir degerlerim. Kendimi hic hamile hissetmiyorum ufak tefek kasiklarimda anlik bir agrilar oluyor ama her adet gecikmemde aynilarini yasiyorum. Ve bir kizim var 2 yasinda. Ona hamileligimi 3 haftalikken falan ogrenmistim 4 de kusma bulanti gogus hassasiyeti vs vardi bunda hic bisey yok. Ben sanirim bos gebelik yasiyorum…
Dlanoglr miniktirtilim ayyyy ne kadar olumsuzsunuz yapmayın böyle bakın 2. Gebeliğiniz iyi bilmeniz lazım annesiniz her gebelik aynı olmaz ki 😂 allahım ya inşallah dedikleriniz olmaz ne diyeyim gerçekten benim de 2. Gebeliğim ve forumu çok seviyorum ama girince psikolojim çöküyor 😂😂
Adaryona miniktirtilim kız valla bende aynı senin gibi düşünüyorum.15 gün adet gecikmesi ve 145 beta hcg :S
Novaa RabiaNur2 Ben🙋🏻♀️ 5+6 oldum. 5+1 de keseyi gördük. Haftaya 6+4 olunca kalp atışı için randevum var. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım🙏🏻🍀
Elayfers gnlce hmm internette yeterli bilgi bulamadım doktorum da değer güzel dedi ama burada başkalarının yüksek değerlerini görünce şüpheye düşüyor insan 😊
Topcubanu @“Aysglsoydan”#p20481964canım sen keseyı gördün mü benım de son adet tarihim 8 Ocak 7 Şubat beta 681 9 Şubat 1384 bugün de 1761 çıktı ama kese görünmedi 😏
Elayfers gnlce şu an sekiz haftalığım ☺️ Kese bebek kalp atışı hepsi gözüktü 7+4 te 11binlere çıkmış ama min değer 7000di yine en düşük değere yakın düşükten gidiyor
Minnoss_hatun_ 13-rayne-06 benimde son adet tarihim 6 ocak beta 7000 çıktı ama kac haftalik oldugunu söylemedi 😊
Baby_26 Hamis63626 Benimkinde kesenin içinde nokta şeklinde bebek de görünüyor. Alttan muayene ile çekti ultrasonumu 4+3′teydi sanırım