Baby_26 13-rayne-06 Evet aynı ben de sevindim okuyunca 😊 Ben en son 4+4′te doktora gittim kese ve bebek görünmedi alttan muayenede ikisi de göründü. Sizin ultrasonda görünmüş müydü?
gnlce Baby_26 foto yükler misin?Kesemin içinde bişe var ne olduğunu anlamadı.Yükledim yukarıda.4+6 idim.Bebekse kalp atışını görmem gerekiyor dedi.Sonra yorum yapmak için erken dedi ama gel de bana sor için içimi yiyor
13-rayne-06 Baby_26 Baby_26 benim sadece kan değeirme baktı canım salı gününe randevu verdi gidince görürüm inşallah :)
Baby_26 13-rayne-06 Benim alttan muayenede gorununce doktor bebek var 15 gün sonra gel kalp atışı için dedi. Ben de bebeğin olmamasından korkmuştum
Elifnurkrc Merhaba bende tüp bebek ile 5+5 hamileyim alttan kese gözüktü pazartesi günü kalp atışı için çağırdı inşallah hepimiz sağlıkla kucağımiza alırız
gnlce Elifnurkrc kesenin içinde birşey gözüktü mü?Resim yükler msn?yada kalp atışı gördü haftaya mı duyarız dedi açıklar msn
Ays_cskn Elifnurkrc hayirli olsun canim ben henuz gitmedim 22 sini bekliyorum insallah hayirlisiyla kucagimiza aliriz
Hamis63626 Elifnurkrc ay bende bugün gittim 5.5 haftalıksın dedi haftaya bugün kalp atısı için cagırdı🥰 bişey sorucam kesenin içinde nokta falan varmı ben bakıyorum ultrason resmine kese gayet net ama içinde hiç bişey görünmüyor normal mi
gnlce 13-rayne-06 benm 4+6 da 2991 çıktı.Ama önceki gebelikte 4+6 da 791 çıkmış.İdeal aralıkta olması önemli olan.Bide 2 güne bir nerdeyse 2 katı yükselmesi
Elayfers gnlce merhaba benim de 4+2 de 127ydi bazılarının çok yüksek bazılarının düşük çıkmasının bi nedeni var mı acaba ikinci hamileliğiniz sanırım benim ilk o yüzden belki bilginiz vardır, sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun bu araca 🌸
Hamis63626 gnlce canım benim sorcaklarımın aynısını sormussun sende bende bugün gittim 5.5 dedi haftaya kalp atısı için cagırdı ama kesenin içinde ben hiç bişey göremedim sendede mi öyle
gnlce gnlce bunun içindekinin ne olduğunu anlamadı bebekse kalbi atması lazım dedi.4+6 günlük çok üzüldüm
Ays_cskn gnlce kalp icin henuz erken canim ben ilk gebeligimde kalp atisini ve bebegi 7 +3 ken gordum bence doktorunu degistir
Eliferimm gnlce O nasıl bir doktormuş öyle nasıl olmuş hayret ettim, biz bile öğrendik kalp atımı 6 ila 9 hafta aralığında olur çok çok erken. Sana tavsiyem doktorunu değiştir
Sena_liya gnlce o doktoru değiştir canm o gördüğü şey gelişmeye başlayan bir bebek yolk kesesi falan başka ne olabilir ki. Bir daha gitme o doktora 4 haftalikken bebek görünmez kalp atışı da zaten 6.haftadan itibaren atmaya başlıyor gebeliğe göre değişiyor kimisi 8. Haftasında kalp atışını duyuyor
Elifnurkrc Hamis63626 resim nasıl ekleniyor bulamadım 0,5 yaziyor ultrason kağıdında ama kese var henüz bebek gorunmedi erkendi sanırım çünkü 4+4bakilmisti inşallah pazartesi günü duyarız kalp atışını
Baby_26 Hamis63626 Benimkinde kesenin içinde nokta şeklinde bebek de görünüyor. Alttan muayene ile çekti ultrasonumu 4+3′teydi sanırım
gnlce Hamis63626 Google’a ımg yükle yaz.İlk çıkan resim yükleye tıkla.Ordan devam et resmî seç yükle.Resmin altındaki bağlantı linkini kopyala.Burda yanıtla derken çıkan yerden 10.yu seçip yapıştır yap .Bu kadar
gnlce Hamis63626 Keseye bir bakalım canım yolk kesesi vardır belki.Tektaş yüzük gibi bir yapı önce o oluşuyormuş sonra bebek
Snmdrm Hamis63626 meraba cnm bende bugun gittim 5 haftalıgım kese gözüküyordu haftaya randevu verdi göremezsek ultrasonla altdan muane edıcem dedi kan tahlili falan da vermedim ben istemedi bi sıkıntı yok dedi 🤷🏼♀️
Aysglsoydan Ays_cskn benim de son adet tarihim 8 Ocak beta hgc 1393 çıktı ilk randevumu 22 şubata aldım bakalım nolucak heyecanla bekliyorum 😇