Acemi_annee1 moom222 16 haftaligim göbeğim henüz çıkmadı 🤭 ara ara karnımın alt kısmında agri oluyor birde birgun enerjik oluyorum birgun halsiz günüm günümü tutmuyo resmen
Ipekkarakus0 moom222 19+2 oluyoruz bugün göbeğim erken çıkmaya başladı 14 haftalıkken vardı yani 🙈 enfeksiyonlarım dışında bir sorunum yok çok şükür 🙏☺️
moom222 Ipekkarakus0 bnde enfeksiyondan çok çektim bacım hiç deme ,🙄bnmde on üç haftalik topladı göbek sadece normal mi cnm
Gamze1351 29+2haftaligiz karnım bayağı çıktı hareket edince hemen ağrım oluo belim agrio kaburgam agurio öle sağlıcakla gelsin inss 🤲
Ipekkarakus0 moom222 valla canım bende hamileliğimden beri geçiriyorum çözümde yok yani 🤦🏼♀️ Bence normal ya benim iç karnım baya darmış o yüzden bi tık fazla var göbeğim