NeseA 20+3 haftalık bebeğim:) göbeğim baya var sürekli uzanıyorum yazın bol bol yürüyüş yaparım inşalah
Nur123aa moom222 bizde 20 haftalık olduk iki haftadır sürekli hareketli çok iyiyiz şükür cumartesi detaylı ultrason bekliyoruz💙
NeseA moom222 evet canım 7 aylık gibi vallah gören doğum yakındır diyor😂ama benim dördüncü gebelik çok normal yani hemen çıkması
Nur123aa moom222 19 haftadan beri hissediyorum hatta babası da hissetti baya güçlü vurdu geceleri hiç durmuyor çok güzel bir duyguymus gerçekten ☺️