sinifcianne 2 kasım gözüküyor ama henüz hiç bir şey almadık bayramdan sonra başlıcaz inşallah 30 haftalık olduk 😇
deleytedmom257 28+3 deyiz bizde oğluşumla.13 kasım dedi doktorumuz.biz de daha hiç birşey almadık ama yarın hazır babamızda evdeyken alışverişini yapalım diyoruz.bu arada civil ve e bebek de indirim var bayağı.bilginize 😊
Burcu16 Edddaaa bizimde 17 kasım görünüyor 🙈 beşigi halısı 6. Aya kadar herşeyi tamam bezine bakım setlerine kadarda ben kaldım uyku seti battaniye tarzı şeyler var daha Eylül’de kışlıklar gelecekmiş son şeylere onu bekliyorum herkese hayırlı doğumlar❤️
Yunusm123 Gks hiç söyleme ya hiç tadını çıkaramadım. Bebeğin suyu fazla bende gebelik şekeri çıktı artı böbrek büyümesi var erken doğum riski var ağrı sizilarim çok fazla oluyor vs vs cnm sana da geçmiş olsun senin neyin var
Fatmadeniz Yunusm123 diyet yap Canım bende de çıktı çok sıkıntım vardı agrı sızı şimdi diyetle gitti sakın bırakma dıyetıni
Gks Yunusm123 bende de rahimağzı yetmezliği serklaj var. Sancılarım çıkıyor. Ve suyum az. Allah yardımcımız olsun
Annesininmelegi Prensesimibekliyoruzz Prensesimibekliyoruzz nasıl ya ben 27 +1 im 23 kasım görünüyor benım sızın doğum daha erken olmasın :)
Ayvaaaaaa kasimannesi Ekim sonu Kasım başı 😵 daha yeni tamamladım kıyafetlerini gerçi tam mı değil mi bilmedim. Onun haricinde hiçbirşey almadım daha. Yatak öneriniz varsa alabilirim 🤗
Yasminadem Bizim de 24 kasım da görünüyor doğumumuz odasını beşiğini yatağını aldık ama henüz gelmedi o yüzden aldığım kıyafetler de poşetinde duruyor odamız geldiğinde yıkayıp ütüleyip yerleştiricem kendime hiç bişey almadım daha bi de bugün hediyeliklerini kendim yapacağım için malzeme almaya çıkıcam yavaş yavaş bişeyler yapmaya çalışıyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun çok keyifli bu hazırlık aşamas ama insan ağırlaştıkça baya zor oluyo
Fatmadeniz Bende almadım ama haftaya başlıycam erkenden alma iyi değil dedıler bakıcam ebebege 27 hafta 1 günlüğüz normalde 22 kasım ama sezaryen olucagı için 10 kasım gibi hayırlısı
esrmhmt Elifff1601 bizzat şahit oldum erken doğumda bebeklerini kaybettiler allah korusun ve bütün eşyaları kaldı bundan dolayı aslında haklılar biraz sona doğru almak lazım👍
Rumeysaylz Prensesimibekliyoruzz Kendiniz de Bi hesaplayın bence takvimi açıp 40 hafta hangi güne denk geliyor sizin durum da bayağı yanlışlık var
Prensesimibekliyoruzz Rumeysaylz ah canim ya 😅😅 kafam karişmis men Azeri olduqumdan yalnis anlamisim🤣🤣🤣
Busraszgn Benimde doğum 11 kasim görünüyor ama insallah biraz erken gelir geçmiyor günler 😊 yeni dogan kiyafet takimlari 0-3 ay ve 3-6 ay kiyafetleri tamam ama henüz yikanmasi utulenmesi icin erken. Amigurumi oyuncaklardan ördüm 3-5 tane. Battaniyelerden bol bol aldim ve ördüm. Gardrop ve beşik de aldik ve kurduk organizerlerdende aldim alt değiştirme uniteside aldim. Hastane cantasindaki lohusa malzemelerinin hicbirini henüz almadim bide ates ölçer elektrikli süt pompasi ana kucagi bebek arabası almadim henüz banyosu içinde banyo takimi almam gerek. Eksikler var ama 32.haftama doğum iznine az kaldi izine çıkınca eksikleri tamamlicaz. Bide ben yalnız büyütücem aileler çok uzakta o yüzden bol bilgi içeren bebek bakim kitaplari aldim okuyup not alıp öğreniyorum eşimede ogretiyorum iş başa düşünce herşeyi mecbur bilmek gerekiyor anneleriniz yaninizda olsa bile bebek kitapları alın bence kizlar