Mineebd Benimde 40 haftm 30 kasimda doluyor ama 15 kasimdan sonra herhangi bir gun gelir diye bekliyorum :) kiyafetleri falan cogu sey tamam. Yikanip utulenecekler. Tek tuk eksiklerim kaldi. Calisiyorum ama internet sagolsun herseyi int. aldim 🤗 heycanla oglusumu bekliyorum. Mide yanmalarim cok fazlaca.. en cok o eahatsiz ediyor
AybikeTemiz Gizemmyigit günümüz aynıı 😍 tabi hanfendi o kadar kalırsaaa 🙄 bende dün hastane çantası hazırladım eksiklerim varsa görüyüm diye.
Lisa Yatağını beşiğini dolabını daha almadık herkes erken daha diyip duruyor sinir oluyorum . Tulum yeni doğan takımı ateş ölçer göğüs pompasını aldık okadar. Bu arada bizim de 27 Kasım ama tabi bebek 38 de falan gelirse Kasımın 13 ü dedi doktorumuz ❤️
Prensesimibekliyoruzz Rumeysaylz ah canim ya 😅😅 kafam karişmis men Azeri olduqumdan yalnis anlamisim🤣🤣🤣
Lisa Busratye ateş ölçeri Braun aldım . Pompada avent elektrikli ^^ Ben yurt dışında yaşadığım için fiyat bilgisi gereksiz olucak sanırım Ama ateş ölçer 80 $ avent de 150$ ile ikisinide indirimden almıştım
Tosbik Kızlar doğum tarihi nasil biliyorsunuz doktor mu söylüyor? Bnde 25+4 oldum ama bilmiyoruz doktorda söylemedi.
Rumeysaylz Tosbik Son adet tarihinize ve ultrason ölçülerine bakarak doktor söylüyor canım muhtemel bir tarih veriyor kesin olmamakla birlikte bebekler kendi karar veriyor ne zaman geleceğine 😊
melisamother Tosbik 3 aralık canım normal Doğum olursa senin sen Benin’le aynı. Günsün çünkü ☺️ Eğer sezeryan olursa 1 hafta önce alıyorlar genelde