Unzile35 13 kasım gözüküyor Doğum alışveriş devam kıyafetleri bitirdim yıkadım ütüledim bayramdan sonra hastane çantasını da hazırlayıp koyacağım erken gelme ihtimali var kızımın ne olur ne olmaz
Dygeymen Bende baslamadim ama simdiden ceyizleri doldu oglusun🤗ben henux 3 zibin bi uni baby bakim yenidogan seti aldim
Yesimm3 27+4 hamileyim bana tam gün vermedi sizinkiler ne güzel gün verilmiş bana doktorum Kasımın başı dedi alırım dedi sadece. Benimde hazır çok şükür ilk çocuğundan kalma kıyafet çok var yeni doğan sadece 4-5 ve üzeri aylık kıyafet yok onuda o zamanlar gelince alırım diyorum. ❣😊
serenimo Bizde 27+2 olduk 32. Hafta izne çıkınca başlayacağım hazırlıklara. İlk hedefim bir an önce izne cıkmak😪 birde bugünlerde bel ağrım başladı
Esmademir Ay bizim ufak bir torba kıyafet ve beşik hariç hiçbirşeyi yok nerden başlasam hala bilmiyorum
Yesimalmila henüz hic bisey hazır degil ya 7 Kasım görünüyor doğum tarihi kismetse eylül 15 den sonra baslicaz artik
Yunusm123 Gks hiç söyleme ya hiç tadını çıkaramadım. Bebeğin suyu fazla bende gebelik şekeri çıktı artı böbrek büyümesi var erken doğum riski var ağrı sizilarim çok fazla oluyor vs vs cnm sana da geçmiş olsun senin neyin var
Edddaaa 17 kasım gözüküyor Doğum kısmetse , bebek arabası ve beşik alacağım onun dışında herşey tamam, hedefimiz kasım ayını görebilmek
Burcu16 Edddaaa bizimde 17 kasım görünüyor 🙈 beşigi halısı 6. Aya kadar herşeyi tamam bezine bakım setlerine kadarda ben kaldım uyku seti battaniye tarzı şeyler var daha Eylül’de kışlıklar gelecekmiş son şeylere onu bekliyorum herkese hayırlı doğumlar❤️
Busratye kasimannesi yavaş yavaş alıyorum az kaldı bitirmeye :) hediyelikler ve kendime birşey almadım 😊
Nananusha kasimannesi 2 kasima verdi zamani domtorum. 27.2 deyiz . herseyim hazir cok sukur yikamadim daha erken diyorum simdiden tozlanir falan. doguma 10 gun kala yaparim. ama simdilik hersey super cok sukur