kasimannesi kizlar yaa sanirim dolar artisindan falan en son gittigimde elektronik seylere hep zam gelmisti.Kamera ates olcer hatta cop kutusu bile zamlanmisti.Alalcaginiz elektronik seyler varsa bir an once alin derim.benim de cok eksigim var bi kiyafetlerini almistim ama o da kisa gelecek tulumlar vs incemi kalacak hata mi ettim bilmiom