Sinemmmmm58 benim şehir hastanesine ikinci gidişim ankaraya yeni taşındığım için ama uzun bir süre gitmeyi düşünmüyorum sabah 10 da gidebildim bana dediği şey sıra fişim bitti pazartesi gel
Bende iki gün önce e devletten sonuçlarıma baktı değerlerimin çoğu yüksek ayrıca virüs çıkmış ne olduğunu bilmiyorum
Sadece sonuçlara baksın doktor dedi anlattım pazartesi gel birşey olmaz dedi hem sinirlendim hem çok üzüldüm pursaklar devlet hastanesine randevu aldım ayrıca bana randevuya gerek yok diyen onlardı. Uzun bir süre gitmeyi düşünmüyorum ☹️