Sinemmmmm58 Hanimlar benim cuma gunu sonuclarim cikacak ama sonuc icin sira veriyorlarmi randevu bulamiyorumm normalde her gittigimde gosteriyodum ama doktor bu sefer hemen gormek istedi bilgisi olan bi yazabilirmi hic randevusuz gitmedim cunku
Duy_gu Sinemmmmm58 vermiyor canım aynı gün çıkan sonuca sıra alabiliyor sın ama Baska günler için randevu alman laızm ben gittiğimde alamamıstım randevu al dediler
Merve_KOPUK Sinemmmmm58 verirler canm randevu tarihinden sonra 10 gün randevusuz tekrar hastaneye gitme şansın var sonuçlarını göstermek icin geldigini söylediğinde sıra veriyolar sana bende bulunduğum ilin şehir hastanesine gidiyorum işleyiş böyle
Anneoluyorumbenn Sinemmmmm58 Ben 1 şubatta muayene gittim gebe takipten bakılıyordu ankara şehir hastanesi halil ibrahim di yanlış hatırlamıyorsam ve bnm o doktora randevum yoktu orda beni o doktora yönlendirdiler 6 tüp kan ve bir idrar örneği aldılar 10 gün sonra gel dediler yarın sabah tekrar gideceğim ve randevum yok sıra ile çağırıyorlar zaten çok kalabalık bir hastane 15 günden önce randevu bulmak çok zor sıra ile alıyorlar merak etme sabah bende sat 9 da randevusuz gidip sıra alacağım
Smaersn Sinemmmmm58 sabah 7.30 da gittiginizde sıra alabilirsiniz diye biliyorum bende ank. Sehir hast calisiyorum ve gebe poliklinigine gidiyorum sabah 7.30 sira veriliyor die biliyorum eger sira alamassanda k. Dogum acile gidip agrim var diye muayane olup sonuclarinida gosterebilirsin ordaki doktorlara
Sinemmmmm58 Duy_gu hayir canim idrar kulturu kan falan istedi ama sonuclari hemen gostermen lazim dedi 2 hafta sonra tekrar cagirdi o zaman gostersem olmaz mi dedim hayir dedi
Duy_gu Sinemmmmm58 anladım canm ben ilk günden belli oraya takipliyim ve randevusuz iki gün üç gün aralıklı sonuçlara sıra vermiyor lar
Sinemmmmm58 Merve_KOPUK burasi cok degisik canim iste her yer bir olmuyo o gun bi bayani acilden yogun kanamayla gondermisler sira almasi icjn ama vermediler mesela yarin sabah 7.30 da gel o zaman dedi gonderdi kadini kanamli bi sekilde bende simdi bosa gitmek istemiyorum cunku arabamiz yok esim surekli baskalarindan istiyo arabayi 😔
Sinemmmmm58 Duy_gu 24 haftaligim canim asiri enfeksiyon suphesi var doktorun agrilardan duramiyorum bide 1 cm aciklik var 😏 bosa da gitmek istemiyorum dediginiz gibi cunku esim surekli birilerine agiz eymek zorunda kaliyo
Duy_gu Sinemmmmm58 Baska bir dr randevu varsa al canm ben her gittiğimde aynı Dr gidemiyorum bulmak zor
Sinemmmmm58 Duy_gu en erken randevu ayin 24 ne var bende hangisi denk gelirse ona aliyorum ama randevu yok 😏😔
Duy_gu Sinemmmmm58 anlıyorm canm yani Bi hastaneyi ara rica et erken vakitte gelsem sıra alabilirmiyim de veya sor Bi sıra veriyor musunuz sonuç de
Sinemmmmm58 Duy_gu evet cok zor benimde 2. Gebeligim ilkinide orda dogurdum bunda da surekli oraya gidiyorum ama hangi doktor denk gelirse artik sansa diyip aliyorum