alonee _ozlmm salatalık almayın kışın canım güzel olmuyor ama muza şaşırdım yahu hep alırız almaya devam edicez ama nereye kadar bilmiyorum 🥲
Nilufar_1996 _ozlmm kaçli bu kız ben sanırım 36 mi ne ondan alıyordum şu üstünde simit resmi olan fiyatını hiç hatırlayamadım aklımdan da çıkmış o peynir almıyorum bı ara yiyordum ondan
Blgn02 Tomrishatun dört tane kabak 20₺ dört tane salatalık 28₺ herşey çok pahalı. Rabbim yokluk içinde çalışmayan. İnsanlara yardım ci olsun almayan insanlar var 🥺
_ozlmm Blgn02 bende iki gün öncesi internetten yarım kilo kabak ile patlıcan söyledim ikişer tane geldi önceden yarım kiloya 5 6 tane falan olurdu 🙇🏽♀️
Gulak alonee kiz hakmarda aldim 10 lira ama tadida cok guzelmis 😂sen nerden yasiyorusn bide ben gebzede yasadigim halde fabrikalar var diye hersey iki katina satiliyor
ElisaMom Gulak Bende Darıcadayım😊 hakmardan alayım bari. Buyuksehirde yasamanin dezavantajlari hersey pahali, her yanimiz fabrika, kalabalik, havasizlik.. Allahtan nefes alabileceğimiz denizimiz var
Narmina95 alonee dün pazarda salatalık 23tl gördüm şok oldum🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️Birileri dur demeli bu Zamlara