Blgn02 Tomrishatun dört tane kabak 20₺ dört tane salatalık 28₺ herşey çok pahalı. Rabbim yokluk içinde çalışmayan. İnsanlara yardım ci olsun almayan insanlar var 🥺
alonee _ozlmm valla herşey çok arttı bilmiyorum napıcaz ya 🥲Bende BİM’den alıyorum şu altı mavi kutu olan 30 lira
Nilufar_1996 _ozlmm eskiden ne kadardi en son Kasım ayında almıştım a101 den fiyatini hiç hatırlayamadım şuan B12 eksikliği var benim 🤦🏻♀️🤣
_ozlmm alonee ben çok yemiyorum en son aldığımda 12 TL falandı bugün gördüm baya şok geçirdim gerçekten herşey pahalı oldu iyice 😞
Nilufar_1996 Bizim burda 9 TL falan valla hızımı kesmeden muz yiyorum ben evde bı tek ben yerim zaten başkada iştahla yediğim birşey yok atıştırmalık muz yerim ara öğün muz yerim hep.
Nilufar_1996 _ozlmm kaçli bu kız ben sanırım 36 mi ne ondan alıyordum şu üstünde simit resmi olan fiyatını hiç hatırlayamadım aklımdan da çıkmış o peynir almıyorum bı ara yiyordum ondan
minikkoalaam alonee o neeğdi gız 😂😂 marketleri bilmiyorum ama pazarda kilosu 11’di. nerde oyleymis cok merak ettim
_ozlmm alonee kız ben geçen canım istedi diye üç tane salata aldım 27 TL verdim patlıcan desen 40 a yanaşmıştı en son
alonee _ozlmm salatalık almayın kışın canım güzel olmuyor ama muza şaşırdım yahu hep alırız almaya devam edicez ama nereye kadar bilmiyorum 🥲