CinyurunAnnesi korkulacak bir şey değil emin olun, bir saniyelik bir ufak acı.. sonra doğuma kadar zaten defalarca bakıyorlar açılma kaç cm diye. Mecburi bir şey normal doğum yapacaklarda. AMa benim daha doğuma 2 hafta vardı ebe kontrol etti öğlen gecesine kese patladı sanırım muayeneden dolayı , suyum geldi. Erkenden çatı muayenesi yaptırmamakta fayda var. Neyse ki bzm 38.haftadaydı da küvöze alınmadı bebeğim.