Benim ilk gebeliğimde çatı muaynesi olmadı 37 de gitmiştim doktora doktorum o gün biraz yoğundu nts de sancı falan çıkmayınca haftaya bakalım dedi konuşurus iki gün sonra doğuma gittim ama doğumda ebeler doktor sık sık gelip alttan açıklığa bakıyor onun gibiyse çok da ağrı acı hissetmedim ben zaten izin alark yaptılar nazik davrandılar sağolsun doktorumda iki ebemde çok iyiydi ama çatı muaynesi nasıl bilmiyorum