burcuyasin benim hep kafama takılıyordu eşim de içiyordu 4 gün önce eşime sen içmesen bende içmem dedim o da sen duramazsın dedi işi inada bindirdim şimdi dört gündür o da bende içmiyoruz ilk 2 gün çok zordu oturup ağladım belki inanmazsınız ama tornavida buldum eşime onu kakıcaktım o derece oldum😂😂 şimdi yine aklımdan çıkmıyor ama ilk iki gün kadar kötü değilim şuan sadece yemeklerden sonra biraz kötü oluyorum yoksa dayanılmıcak bişey değil ki çevremdeki herkes sen asla bırakamazsın diyen insanlarla doluydu bende kendime güvenmiyordum çünkü neredeyse iki paket sigara içiyordum hamile kaldım sigarayı yemek istedim o kadar çok içiyordum ama şimdi dört gündür vicdanım çok rahat tospiğime zarar vermiyorum her bir sigara bebeğimin içeride 17dk kadar havasız kalmasını sağlıyormuş hep böyle düşün nasıl ki doğduğunda ona zarar vermek istemezsin nasıl ki doğduğunda sigara dumanını yüzüne üflemezsin yanında içmezsin bile şuan da öyle karnında ve bile bile onu boğmak yüzüne duman üflemek istemezsin☺️