gamzosgamzos canım ben orada doğum yaptım gayet güzel hatta o hastanede beğendim uygulama bebeğe ve anneye alarm takılıyor ve anne olmadan bebeği hiç kimse odan dışarı çıkartıyorlar alarm çalmaya başlıyor ve bütün kapılar kapanıyor hemen güvenlik görevlileri geliyor 3.kez doğum yaptım ilk defa böyle bir uygulama gördüm birde randevu için uygulamayı indirip talep açın kayıt açılıyor