12345-3 merhaba Kenan Hoca hakkında bilgim yok malesef canım ben direk Jalal beyle başladım muayeneye ama gercekten cok memnunum her gittigimde rahim agzi boyutuma kadar olcuyor cok detaylı bakıyor ultrasonda ve detaylı bilgi veriyor asla başından atmıyor mesela gecen sefer nst sonucumu begenmedi yemek ve tatlı yiyip tekrar nst ye girmemi soyledi mesai saati bitmesine ragmen ikinci nst sonucumu bekledi riskli durumlarım var hiç moral bozan birşey söylemedi hep moral verdi odasından icim rahat bir sekilde ayrılıyorum telefonuma kısa süre icinde dönüs yapıyor ama muayene ucreti diğer doktorlardan bir tık pahalı 300 tl
Sezaryen konusunda birşey diyemiyeceğim benim ilk doğumum sezaryen olmuştu bu doğumumda mecburi sezaryen olacak Rabbim nasip ederse zaten