Pinkpurple bende Başakşehir’de oturuyorum. Kesinlikle Başakşehir tıp merkezine gitmeyin, ikiz bebeklerimi oradaki doktor adı altındaki insanlar yüzünden kaybettim.
Çok şükür ki şimdi 16 haftalık hamileyim. Yenibosna da Nisa hastanesi var. Doçent doktor Derya kanzagül. Hem doçent, hem fiyatı uygun, hem eşler içeri alıyor. Telefon numarası veriyor, ilgili ve bir o kadar da bilgili. Kesinlikle tavsiye ediyorum