Ben ilk Başak tıpta Buhara hanıma gittim ama hem eşleri içeri almıyor hem de yenidoğan yoğun bakımı olmadığı için Bağcılar medicine hospital’a geçtim. Burdan devam ediyorum, şimdilik memnunum. Görümcem de burda doğum yaptığı için onun tavsiyesiyle geldim. Kendisi pimpiriklidir kolay beğenmez. Başakşehir’de özel hastane olmaması çok kötü gerçekten.