C_ongun91 merhaba benim de ikiz kızlarım olacak ve erken doğum riskim var. Şu an 30+2 yim ama 34ü göremezsin diyorlar. Küvez gerçekten de çok korkulacak bir şey mi? Ve ne zaman çıkarmaya karar veriyorlar? Kilosu ile mi alakalı, nefes alımı mı yoksa başka şeyler mi?