aysefatma12 bende 3,5 ay önce 28+2 de doğum yaptım. Kızım 58 gün kaldı küvöz de. Hiç merak etme üzülme biran önce kendini yoparlamaya bak eve gelecek ve tüm enerjini o minik için harcayacaksın. Beklemek zor geliyor insana ama sonu umut,aydınlık olacaktır inşallah onlar çok çok güçlüler💜