aysefatma12 Eceguldemir55 saglıklı olsunlar da bekleyeceğiz sabır ve dua ile zor bir süreç Allah hepimizin yardımcıısı olsun 🙏🏻
Blinmdyn sansli_anne enfeksiyon idrarda mi kanda mi acaba benmde idrarda cikti ilac kullandm gecmedi aksine yukselms cok korkuyorm Allahm yardm etsin ya
sansli_anne Blinmdyn valla kan da cıktı benim direk çocuğa da geçmiş o enfeksiyon maalesef ki yavrum benim bide onunla savaştı ama çok şükür şimdi bişey yok enfeksiyon yüzünden ikimiz de ölüyorduk Allah korudu
fztfatmazel Blinmdyn bizimkinin kanda çıktı enfeksiyonu:( her türlüsü sıkıntı zaten, gerekli tedavinin yapılması lazım hemen. Allah herkese şifa versiiin🙏🏻🙏🏻
sansli_anne aysefatma12 gerizekalı mı o doktor acaba biz bilmiyoruz sanki uzun kalacağını sen sıkma canını yavrum çok güçlü savaşçı oluyor onlar anne ne kadar pozitif olursa çocuğa da o yansıyor bak 20 gündür hastanede yavrum az kaldı çıkmasına benimki de 2 ay kalmış olacak yani
aysefatma12 sansli_anne insallah canim Guzel Haberlerini bekliyorum insallah en kisa surede bebeğine kavusursun 🙏🏻🙏🏻hepimizin allah yardimcisi olsun
gokcekilic sansli_anne doktora neden gerizekalı dediniz ki ? Bebeğin sağlığı icin ne uygunsa onu yapıp anneye gereken bilgiyi vermiş bunda gerizekalılık ne ??
Blinmdyn sansli_anne buyuk gecmis olsun canm bebeğine de bol şifalar..benmde surekli enfeksyn var idrarda biktim artk surekli artıyor korkuyorm ya
C_ongun91 sansli_anne bi kizimin crpsi 100 kusurleri gordu ve atlatti. Bunlar prematureligin genel sorunlari ve sorun bile degil inanin.
Sena_liya sansli_anne yaptırdığı tahlilin adı neydi nasıl anladılar belirtilerin varmiydi çok geçmiş olsun RABB im emanetlerini bizlere bağışlasın
Meryem_1 fztfatmazel Allah yardımcınız olsun canım bende tedavi görüyorum hastanede erken doğum riskim var annenin sütü geldi mi anne sütü çok faydalıymış 🌼
fztfatmazel Meryem_1 hıhı çok şükür, sezaryen akşamı geldi süt, şuan bebiş anne sütüyle besleniyor🙏🏻 enfeksiyon çokk sıkıntılı, cidden Allah korusuun. gereken tüm tedavinin yapılmasına rağmen bi türlü geçmiyordu emfeksiyonu:( ama buna da şükür
Meryem_1 fztfatmazel çok şükür canım Allah’ın izniyle daha da iyi olacaktır Rabbim yardımcısı olsun 🤲🏻🌼
sansli_anne aysefatma12 amin canım inşallah 🙏🏼🙏🏼 Rabbim bir daha yaşatmasın her anne sağlıkla alsın kucağına sende sağ sağlim alırsın inşallah kucağına 🌸
Bahar1508 herhangibirkullanici aaa gerçekten mi 350 gram mı emin misin zaten benim bildiğim 350 gram dünyanın en küçük bebeği olarak doğmuştu
herhangibirkullanici Bahar1508 evet eminim 350 gram. Artık tıp çok gelişti bu tarz şeyler siz haber olmasını istemediğiniz sürece olmuyor.
Senays sansli_anne canım saglikla al bebegjnj inşallah kucağına bende 33+4 digum yaptım kuvezde bebegim ama bana belli bir tarih vermiyorlar sana dr mu dedi 3 4 haftaya cikar diye
sansli_anne Senays evet doktor söyledi çok geçmiş olsun bu arada sanırım o bebeğin gidişatına bağlı oluyor